9 Eylül 2013 Pazartesi

Mimlendim vol. 2!

For Beauty blogunun yazarı sevgili Hande tarafından mimlendim!
Seviyorum bu kızı :)

1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Gün içinde, "ya bu iş hayatta olmaz, bu problem hayatta çözülmez" dediğim pek çok şeyin sular seller gibi hallolduğunu görmüşümdür. Minik mucizelerle aram daha iyi diyebilirim. Ama benim için en büyük mucize, İstanbul'un cenderesinden kurtulabilmekti.

2- Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Babama bir dükkân alabilsem çok hoş bir jest olurdu. 

3- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Hangi kadının yok ki!?
Bol pantolon asla giymem, üstüme yapışan bluzlardan nefret ederim çünkü nefes alamadığımı hissediyorum. Yuvarlak yakalardan uzak dururum. Yarasa kollu bir şey görürsem mutlaka alırım. Fular kullanmaktan yaz kış vazgeçemem.

4- Nefret ettiğiniz huylar ya da insanlar?
Nankör insanları hayatımdan olabildiğince uzak tutmaya bakıyorum. Bir de bir konu hakkında hiçbir fikri olmadığı halde, uzmanmış gibi atıp tutanların ağzına kürek çarpmak istiyorum.

5- Sizi en net tanımlayan kelime?
Potansiyel sahibi.

6- Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Finlandiya.

7-  Tek başına bir insan, keyiflenmek için ne yapabilir?
Makyajını yapar, kankasını arar, birer İrlanda kahvesi içmeye dışarı, şık bir kafeye çıkar.

8- Nikah masasında, evleneceğiniz kişiden "hayır" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
Bu tarz bir döneklik yapan bir insanla yolumu son an son dakika ayırdığı için Allah'a şükreder, yüzüme en sakin ifademi takınırım. Kulağına eğilir "Madem öyle, bu şerefsizliğin kefareti olarak alınan her şeyi sen ödüyorsun" der, ardından misafirlere teşekkür eder, arkamı döner çıkarım.

9- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Doğum, ölüm, evlilik gibi ana hatların kaderde belirlenmiş ve değiştirilemez olduğuna; diğer şeylerin ise tercihlerle belirlenebildiğine inanıyorum. Duanın gücünü de göz ardı etmemek gerektiğini düşünüyorum.

10- Aklınıza gelen ilk yabancı kelime?
Euphoria.

11-  İnternette sahip olduğunuz ilk nick name?
Hatırlamıyorum. Çoook zaman oldu!


Bu konuda mimlenmemiş birini bulmak çok zor!
Ama aradım, taradım ve başardım!

Melislicious
Güzelle Kozmetik
Smyrnary Beauty

Sıra sizde!

5 yorum :

  1. Ben de seni sevdim , emeğine sağlık güzel bir mim olmuş okurken keyifllendim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canımcım :)

    YanıtlaSil



blogger template by lovebird