2 Ocak 2014 Perşembe

Maybelline Up In Smoke ve Yılbaşı Makyajı Denemesi

Dün, İstanbul'da yaşayan ve ablam kadar çok sevdiğim Burçin'den şahane bir yeni yıl - doğum günü hediyesi aldım.

Gratis'in lojistik sorunları nedeniyle yaşadığım sıkkınlık ve hayal kırıklığını, Maybelline'in yılbaşına özel olarak, sınırlı sayıda çıkarttığı Up In Smoke paleti fazlasıyla giderdi.

Teşekkürler Burçin! :)

İncelemeye başlayalım mı?




Maybelline, şahane bir iş çıkarmış. Çantada bile taşınabilecek ebatta olan palet, sağlam ve minimalist tasarımlı ambalajıyla "Hey maaşallah!" dedirtiyor.



Up In Smoke, çift katlı bir palet ve ikinci kata üst katın kapakları yanlardan çekilerek ulaşılıyor. İlk katta mat siyah, mat gri, bej ve ışıltılı siyahtan oluşan dörtlü far seti, kendinden ışıltılı, çok uçuk pembe bir allık, tombul siyah göz kalemi ve gene nude pembe tonlarda bir dudak parlatıcısı yer alıyor.

Muhteşem bir aynası olan paletin alt katındaysa, pigmentasyonu son derece doğal ve hoş olan bir aydınlatıcı bulunuyor.

Flaşlı çekim

Flaşsız çekim

Swatch
DEĞERLENDİRME

- Palet, çantada taşımaya çok uygun ve sağlam.
- Farlar yoğun renk veriyor ve uygulama esnasında tozuma yapmıyor.
- Paletin içindeki göz kalemi, piyasadaki muadillerine taş çıkartacak kadar iyi.
- Aydınlatıcıya aşık oldum.
- Dudak parlatıcısının kalıcılığı ortalama seviyede. Zaten benim kadar ruj ve gloss yemeye meraklı birinden de bir dudak ürününü sekiz saat taşıması beklenemez! :)
- Allık hakkında farklı yorumlar okudum. Bir kısım blogger, allığın renk vermesini sağlayana kadar canlarının çıktığını ifade ediyor.

Hanımlar, bu palet yoğun dumanlı göz makyajı için üretilmiş. Böyle paletlerde ve haliyle böyle makyajlarda allık da dudaklar da minimumda tutulur. Şimdi siz, aşağıda göreceğiniz yoğunlukta bir makyajda, The Balm'ın Instain allıkları formatında yoğun olan bir ürünün iyi sonuç vereceğini mi düşünüyorsunuz? Tabii ki yanaklar çok hafif, doğal bir pembe ışıltıda olmalı. Bence Maybelline bu anlamda en doğru renk skalasına gitmiş.


Gelelim sadece bu paleti kullanarak yaptığım örnek makyaja.. Palet yılbaşı paleti olduğu için, makyajı da yılbaşı makyajından sayabiliriz.



Dudaklarda ve yanaklarda yakalanan renk muazzam.
Sonuç olarak bu; dumanlı göz makyajına meraklı ve sık kullanan, bu tip göz makyajının ürünlerini de çantasında tekeş tekeş taşımaktan nefret edenler için asla kaçırılmaması gereken bir palet.

Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce piyasadaki hangi "dumanlı" palet, bu paletle yarışır?

Sevgiler!

21 yorum :

  1. Palete bayıldım güle güle kullan bu arada doğum günün de kutlu olsun her ne kadar geçmiş olsa da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah kuzum, canın sağ olsun. Nasıl hissediyorsun kendini?

      Sil
    2. Sabahki halime göre daha iyiyim. Şu sıralar beslenmeme dikkat etmiyorum neredeyse hiç yemek yemiyorum 48 kiloya düşmüşüm. İştahım olmuyor hiç belki de bunun patlamasını yaşadım bugün. Sorduğun için çok sağol :)

      Sil
    3. Kendine dikkat et!!

      Sil
  2. Palet çok ilgimi çekmemişti ama şimdi sende görünce çok beğendim.Makyajında çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. makyajın çok güzel olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Göz makyajına bittiiim! :))

    YanıtlaSil
  5. Çok harika bir palet.güle gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Güzel! Daha güzelleri senin olsun! :)

      Sil
    2. ben dayanamadim yine bu postuna döndüm canim.dumanli makyaj yaptigimda mutlaka resimlerinden yararlanicagim.dogum gününü kutlayamadigim için de üzüldüm.Nice mutlu senelere.Ben de palet aldim.yakinda yazarim:)

      Sil
    3. Canın sağ olsun :) Makyajın faydalı olmasına sevindim :)

      Sil
  6. Makyajın inanılmaz güzel bayıldım! Yorumun için teşekkür ederim takipteyim beklerim :)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takipteyim. İngilizce blog hazırlamak herkesin harcı değildir, tebrik ederim :)

      Sil
  7. Palet çok hoş birşeye benziyor ve makyaj uygulaman harika olmuş, paleti güle güle kullan canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba aydınlatıcıyı nereye sürüyorsunuz acab?

    YanıtlaSil
  9. selamm, öncelikle makyajın çok güzel olmuş:) Ben de aldım aynı paletten fakat kullanamıyorum bu nedenle satmak istiyorum. İlgilenenler matmazel.quantum@gmail.com a mail atabilir.. Sevgiler:)

    matmazelquantum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. selamm, öncelikle makyajın çok güzel olmuş:) Ben de aldım aynı paletten fakat kullanamıyorum bu nedenle satmak istiyorum. İlgilenenler matmazel.quantum@gmail.com a mail atabilir.. Sevgiler:)

    matmazelquantum.blogspot.com

    YanıtlaSil



blogger template by lovebird