5 Nisan 2014 Cumartesi

Modern Kleopatra - Bir Gece Makyajı Öyküsü


 Geçen akşam, Londra saatiyle tam 5 çayı vaktinde, sevgili arkadaşımı ziyarete gittim. 
Bu sırada gelen bir telefon, arkadaşımı paniğe sevk etti.
Ve o malum soruya cevap vermek durumunda kaldım: 
"Bana gece makyajı yapar mısın?"

Pekala, "Cevap vermek durumunda kaldım" demeyeyim, byıla bayıla kabul ettim resmen!
Tabii ki ufak bir şartla: Kendisi yine blogumun makyaj yüzü olacaktı.

Her iki taraf da razı olunca, işe koyuldum. Yetmedi, saçlara da giriştim.
İşte bir modern Kleopatra macerası.









Notlar:  
Kısıtlı fırça imkanıyla ve florasan altında çalıştım. İlk fırsatta arkadaş ile fırça alışverişine (ve daha koyu renkli bir kapatıcı almaya) gidiyoruz!
Ürünler (allık ve bronzer hariç) tamamen Balm.

Sevgiler!

12 yorum :

  1. Eline sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. gerçekten güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık :) göz makyajı çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş bir makyaj olmuş ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş elinize sağlık :)) umarım bundan sonra daha sık yazarsınız :)). -defne

    YanıtlaSil
  6. Ayyy nekadar degistirmis seni, makyaj gercekten inanilmaz, tamamen Kleopatra geldi gözümün önüne, bir siyah perük eksik, ondan sonra tamamsin ;)

    YanıtlaSil



blogger template by lovebird