4 Aralık 2013 Çarşamba

Essence Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen - Margaret Astor Oje

Belki merak ediliyordur, "Pudriyer neden hep Essence yazıyor?" diye.

Şöyle izah edeyim: Günümüzde, aşağı yukarı hepimizin elinin altında sayısız kozmetik markasına ulaşma olanağı var. Bu markalar arasında Mac, NYX, Loreal gibi firmalar; başarısını sayısız ürünle kanıtlamış bulunuyor. Öyle ki, falsolu kozmetikle karşılaşma ihtimali neredeyse yüzde 1.

Ancak işin içine Avon, Oriflame gibi katalogla satış yapan firmalar veya Essence, Rimmel gibi drugstore markalar girince, falso riski yükseliyor. Hani "fiyatına göre performansı son derece iyi" diye bir lafımız var ya... İşte, bu nispeten uygun fiyatlı ürünlerin beklentileri karşılama düzeyi bir anda değişebiliyor. Aynı serideki bir ürün daha pigmentli ya da kalıcıyken, başka bir ürün vasatın da vasatı kalabiliyor.

İşte bu noktada, ne iyidir ne kötüdür tam anlamıyla bilgilendirmek adına, biz bloggerlar devreye giriyoruz.
Benim genelde Essence yazmamım sebebi de bu.

Lafı uzatmayalım!

Bugün tanıtacağım ürün, Stays No Matter What (Ne Olursa Olsun Kalır) adıyla piyasaya sürülen, keçe uçlu, waterproof eyeliner.


Yoğun bir tempoda çalışıyorum. Bu nedenle makyajımı, çok seri bir şekilde tamamlamam gerekiyor. Çok fazla bir beklentim olmadan satın aldığım bu eyeliner, bana ciddi anlamda hız kazandırdı.

Ürün oldukça ergonomik, kalınlığı ve uzunluğu tutuş için ideal. Ucu son derece kaliteli, sayısız kez ve çeşitli açılarda kullanmama rağmen herhangi bir bozulma, tiftiklenme alameti göstermedi.


Ürün tonu; 01 Midnight Black olarak geçiyor ve gerçekten de simsiyah bir görüntü veriyor. Silinmeme beklentisini de karşılıyor. Elimin üzerine uyguladıktan üç saniye sonra, parmağımla ovalamayı denedim, gık demedi.

Bir başka gün, sağanak yağmur altında kaldım, yüzüm gözüm ıslandı. Eve döndüğümde, eyelinerım hala gözümde, sağlam bir şekilde duruyordu. İnanılır gibi değil ama gerçek!


Peki bu kadar kalıcı bir ürün, nasıl çıkarılıyor? Aslında o kadar da zor değil. Yakın zamanda Gratis'e uğrayanlar varsa, yeni cilt bakımı trendinin Uni'nin kayısı yağlı tekli göz temizleme diskleri olduğunu görmüştür. Ben de bu ürünü kullanıyorum ve en zorlu eyelinerları, en zorlu maskaraları bile sorunsuz, hırpalamasız çıkarıyor.

"Yok mu bu eyelinerın eksisi?" diyen olursa, tek bir şey söyleyebilirim: Çıplak göz kapağına uygulama yapmayın. Altında astar olarak ya bir baz ya da far olsun. Aksi takdirde makyajınızı temizlerken cinnet geçirebilirsiniz.


Günün ikinci bonusu, İspanya'da yaşayan kız kardeşim Alexandra'dan geliyor.
And the second bonus of the day comes from Alexandra, my sister from Spain.

Parlak her renge bayılan Alex, yeni ojesiyle aşk yaşıyor. Hal böyle olunca ben de "Konuk yazarım olsana" önerisinde bulundum. Sağolsun beni kırmadı!
Alex loves all kinds of bright colors, so she fell for this new nailpolish. When I realized that, I offered her to be my guest blogger. I'm glad she didn't turn this down!


 Ojemiz, Margaret Astor'ın 224 numaralı Lily Of The Valley rengi.
Our nailpolish is  no 224, "Lily Of The Valley" from Margaret Astor.


Fırça alışıldık yapıda, kıl sıklığı ve uzunluğu sürüm için ideal.
The brush has the ordinary shape that we're all used to. Thickness and length is ideal for applying.


Birinci kat.
First layer.


İkinci kat.
Second layer.

Sürüm sonrasında herhangi bir fırça izi sorunu yaşamadım.
I didn't experience any kind of brush mark problem during and after the application.

Margaret Astor markası, ithalatçı firmayla çıkan sorunlar nedeniyle artık ülkemizde satılamıyormuş. Ancak bu ürünlerden edinmek isteyenler; yabancı kozmetik sitelerine ya da Ebay'e bakabilir. Gördüğünüz ojenin fiyatı sadece 2 euro.

Sevgiler!

15 yorum :

  1. Canım mucize kalemde diyebiliriz ozaman bu ürüne :) ojenin rengine bayıldım buarada mimi unutmadım hazırladım kısmetse akşam yayınlıyacağım :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknik olarak öyle de diyebiliriz:) Mimi bekliyorum:)

      Sil
  2. Bayılıyorum essence'in bu eyeliner kalemine bende de var bu kadar iyi bir performans beklemiyordum açıkçası fiyatına bakınca. 2 ay oldu alalı hala simsiyah çekiyor. Fakat ucu bozulmaya başladı artık hemen stoğumdan 2.sini çıkarıp yenisini kullanmaya başlamalıyım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de tam eyeliner pen arayışındaydım! Aslında aklımda Alix Avien'in eyeliner peni vardı ama Essence hem daha uygun hem de Gratis daha yakın :) Alacağım sanırım :P Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde şimdiden sana da güle güle kullan diyeyim :)

      Sil
  4. Essence'in ojeleri dışında şu ana kadar kullandığım her şeyinden çok memnun kaldım. Stay natural kapatıcıları kadar doğal görünen bir kapatıcı ile karşılaşmadım henüz.Bir de bu performansına bu fiyat gerçekten iannılmıyor. Bir de essence hayvanlar üzerinde test yapmayan bir firma. Çok güzel anlatmışsın her zamanki gibi :)
    Bu arada seni mim ledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mime de bakıyorum hemen :)

      Sil
  5. Moda, stil, trend,alışveriş ve bakım üzerine. Kahveleri alıp, blogu takibe geçelim kızlarcığım. Yakında çekiliş var bilginize.
    kahvelimoda.blogspot.com - https://www.facebook.com/.../Kahveli-Moda/370216979780325... takibe alalım.

    YanıtlaSil
  6. Giriş kısmı çok iyi olmuş, çok güzel açıklamışsın bizim durumumuzu. Ojenin rengine de bayıldim. Eyelinera birşey diyemeyeceğim çünkü eyeliner süremiyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Benimde keçe uçlu eyelinerım bitmek üzere :)
    Aklımda bi kaç ürünün olması güzel olur .Alırken kararsızlık yaşamam en azından .
    Teşekkürler .Yazın benim için faydalı oldu ! :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, essence'nin bir çok ürününü kullanıyorum. bu eyelineri bende cesaret edip alamamıştım. bu yorumlardan sonra kesinlikle denemeliyim.
    takipteyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil



blogger template by lovebird