9 Aralık 2013 Pazartesi

Mürdüm - Yeşil Buğulu Gece Makyajı

Aslında bu çekim, birkaç hafta öncesinden bir gece gezmesine ait.
Ne var ki yoğunluktan dolayı, yayınlamaya ancak şimdi zaman bulabildim.

Sonbahar ve kış aylarında hem göz farlarında hem de rujlarda mürdüm tonlarına yöneliyorum. Bu anlamda favori tamamlayıcım ise bakır ve petrol yeşili oluyor.


İşe, far bazı kullanarak başladım. Ardından, Essence'ın 30 numaralı mono farını, göz kapağıma geçtim. Bu uygulamayı yaparken, göz pınarıma yakın kısımları özellikle boş bıraktım.


İkinci aşamada, The Balm'ın Balm Jovi paletinde yer alan Alice Cooper farını, hafif dokunuşlarla kaş kemiğimin altına gölge yapacak ve göz pınarında bıraktığım boşluğu dolduracak şekilde uyguladım. Daha sonra dağıtmaya geçeceğim ve eşit bir görünüm elde etmek istediğim için, simetrik kavisler oluşturmaya çalıştım.


Kabaca sürdüğüm Alice Cooper farını, temiz ve geniş bir far fırçasıyla dağıtarak (ileri geri hareketlerle) daha yumuşak bir görünüm elde ettim. Aynı ürünü alt kirpik diplerime de geçtikten sonra, makyajımı Maybelline jel eyeliner ve Alix Avien DNA maskarayla tamamladım.

Önemli not: Alt kirpik diplerine böyle iddialı renkler sürerken, ufak fırçalarla ve az miktarlarla çalışın. Ve elinizde varsa, gözünüzün içine mutlaka ten rengi bir göz kalemi çekin. Aksi takdirde ağlamış / akşamdan kalmış / alerji mağduru olmuş / on saniye önce yirminci kez hapşırmış bir sonuçla karşılaşabilirsiniz.

Sizin en sevdiğiniz gece makyajı hangi tonlarda?
Sevgiler!

14 yorum :

  1. Hiç beceremiyorum böyle makyaj yapmayı, eminim bilgiler çok faydalı olacak, teşekkür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklınıza takılan bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  2. tenine çok iyi giden renkler çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  4. cok hosh olmush.ben en cok gece makyajinda siyah far severim de,gel gor ki,gozlerimi kucuk gosterir diye kullanmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulama şekline göre gözlerini kocaman da gösterebilir :)

      Sil
  5. Çok güzel olmus canım:) blogunu takibe alıyorum bende seni beklerim sevgiler:)):
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil



blogger template by lovebird