14 Aralık 2013 Cumartesi

Mim - En Sevdiğin...

Sevgili PisiliMisili tarafından mimlendim.
Kendisine teşekkür ediyor ve hemen yanıtlama işlemine geçiyorum!

1- En sevdiğin renk?
Petrol yeşili ve turkuaz. Aslında buna yeşil ve mavi arasındaki tüm tonları dahil edebiliriz.


2- En sevdiğin çiçek?
Frezya.

3- En sevdiğin yemek / sebze / içecek?
Hamsili pilav, brokoli ve kafein barındıran her türlü içecek.

4- En sevdiğin yerli / yabancı şarkı?
Ege'nin iki kıyısında da iz bırakmış ve her iki dilde de yerini almış eski İstanbul / Yunan şarkılarını çok seviyorum.

5- En sevdiğin komedyen?
İlla birini söylemem gerekiyorsa Cem Yılmaz derim.

6- En sevdiğin kız / erkek ismi?
Kızda Dora gibi Grek çağrışımlı isimleri; erkekte Akif ve Fazıl gibi tumturaklı isimleri beğeniyorum.

7- En sevdiğin kitap?
Harry Potter serisi.


8- En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?

Yerli aktrislerden Fahriye Evcen ve Nurgül Yeşilçay'ı son derece doğal ve başarılı buluyorum. Aktörlerimiz içinse maalesef aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bir tek Haluk Bilginer'e hayranım.
Yabancı sanatçılara bakacak olursak, kadınlarda favorim açık ara Meryl Streep. Ardından Helen Mirren ve Helena Bonham Carter geliyor. Erkeklerde ise Alexander Skarsgaard, Alan Rickman, Gary Oldman, Mads Mikkelsen, David Tennant ve Michael Sheen diyorum.


9- En sevdiğin yerli / yabancı film?
Turist filmine aşığım, James Bond filmlerinin tamamını ise sayısız kez izleyip bitirmiş bulunuyorum.

10- En sevdiğin yerli / yabancı dizi?

Yerli yapımlardan bir tek Çalıkuşu'na bakıyorum.
Yabancı yapımlara gelecek olursak; şu anki favorim Masters of Sex. Ayrıca Doctor Who, Sherlock, Hannibal, Game of Thrones, American Horror Story ve Dracula dizilerinin de sıkı takipçisiyim.

11- En sevdiğin yerli / yabancı şehir?
Sevdiğim yerli bir şehir maalesef yok.
Yabancı şehir olarak Londra, Tromso ve Helsinki'yi çok sevdiğimi söyleyebilirim.


12- En sevdiğin gazete / gazeteci?
Yok.

13- En sevdiğin mevsim, gün ve ay?
Sonbaharı severim, gün ve ay konusunda ise herhangi bir tercihim yok.

14- En sevdiğin kıyafet, kıyafet tamamlayıcı, takı?
Kot ve kazak ikilisi, atkı, küpe.

15- En sevdiğin makyaj malzemesi ve bakım ürünü?
Eyeliner ve yüz peelingleri.

16- En sevdiğin çizgi karakter?
Tenten.


17- En sevdiğin anı?
Anı demeyelim de "an" diyelim. Gecenin bir vakti uyanıp da sabaha daha çok olduğunu anladığım her an, benim için eeeeen mutlu an.

18- En sevdiğin özelliğin?
Araştırmacı yanım.

19- En sevdiğin his?
Buz gibi sokaktan sıcacık eve girmek ve kendimi hemen duşun altına atmak.

20- En sevdiğin canlı?
Kedim.


21- En sevdiğin tarih?
24 Aralık.

22- En sevdiğin arkadaşın?
Kız kardeşim.


Bu mimi, yapmak isteyen herkese gönderiyorum!
Sevgiler!

18 yorum :

  1. Harry Potter serisi ve Doctor Who işte buuu :) Keşke benim de bir kedim olsaydı :( Çok keyif aldım yazını okurken canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Do weee dooooo... Beynimde başladı gene jenerik! Ben de yıllarca ev ahalisine kedi diye yalvardım. Kısmette varsa bu hayvancıklar gelip seni bizzat kendileri buluyorlar. Ama mutlaka sokaktan ya da barınaktan al, e mi?

      Sil
    2. Alabileceğimi sanmıyorum bizimkiler sıcak bakmıyor pek :(

      Sil
    3. Umarım rota değiştirirler. Evde kedi olması, bebek gelmesi kadar mutlu ve aile bireylerinin hepsinin kalbine dokunan bir olay:)

      Sil
  2. Çok keyifle okudum canım kedinede bayıldım buarada maşşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maaşallah benim ayıma, tabii ya:) Teşekkürler canım!

      Sil
  3. BENDE bir turkuaz severim.Keyifli bir yazi olmush.Eline saglik;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkuaz sevilmez mii:) Yazılarını özledim!

      Sil
    2. Öyle mi?canim benim ya:)

      Sil
    3. Her gün bakıyorum yeni ne var diye :)

      Sil
  4. 17- En sevdiğin anı?
    Anı demeyelim de "an" diyelim. Gecenin bir vakti uyanıp da sabaha daha çok olduğunu anladığım her an, benim için eeeeen mutlu an.

    Bende bayılıyorum buna,alarm çalmasına 30 dakika olsa bile mutlu ediyor beni. :)

    YanıtlaSil
  5. Benimde en sevdigim kitap Harry Potter serisidir. Zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nesil Harry'le beraber büyüdü teknik olarak :)

      Sil
  6. harry potter hem kitapları hem filmleri favorilerimdendir hep :) zaman zaman tekrar izlerim hatta kitapları da bir kez daha okusam süper olur :)

    YanıtlaSil



blogger template by lovebird